Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-05-02

Lite småfix

Dagens lunch bestod av dagens sub på Subway.

Efter jobbet idag så hämtade Ebbah och jag Frida med cykeln, hon blev givetvis överlycklig över det. Sedan så fixade jag Ebbahs sparkcykel och låste upp hennes operatörslåsta telefon. Så nu kan hon ringa igen! Sedan gjorde jag middag som vi åt tillsammans. När middagen var slut så drog jag och tjejerna till Bilfix för att just göra lite bilfix. Däckskifte och så trollade Jone så mitt halvljus fungerar på bägge sidorna igen!

Trollkarlen "när rekondade du den här bilen senast...?" Ja, det var ju inte igår i alla fall. Men det står på min Att göra-lista!

När vi kom hem efter ca: 8 minuter bilresa så hade Frida somnat. Trött sedan igår då hon var riktigt besvärlig vid läggdags. Det brukar aldrig vara några problem vid hennes läggning men igår hade jag tre barn som inte riktigt hade rätt sömnrutin inne...

Jag väckte givetvis Frida på en gång och sedan fick hon leka ute på gården medans jag tvättade vintercykeln som skickas tillbaka imorgon.

Fick en fråga om en recension på min nya tävlingscykel. Jag har den faktiskt inte ännu, utan den svart-röda cykeln jag använder är den som Calle Halfvarsson cyklat på förra sommaren. Om han ens har cyklat på den, riktigt fint skick! Det är dock en riktigt kompetent cykel och den ska göra mig sällskap till Lidingö i helgen.
Cykeln jag kör på nu, upphängd på en stock bland stockar.

Nu är det dags att lägga barn och sedan träna... Vi hörs imorgon igen!
__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar