Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-05-02

Välkomna till en ny, härlig, skoldag!

Hej och god morgon cykelvänner!

Idag är det onsdag, men det känns som måndag. Kortare vecka på jobbet denna vecka och samma sak nästa vecka då vi är lediga på torsdagen. Ska väl gå att överleva även detta!

Igår var jag ju ut och tränade och det resulterade i en ny vlog, se den nedan om du inte redan gjort det:

Om du vill prenumerera på min YouTube-kanal så skulle jag bli jätteglad och du gör det enklast genom att klicka här.

Jag har tänkt att träna också idag, egentligen så borde jag köra någon form av tömningspass, men vet inte om jag riktigt har tid för ett riktigt sådant. Så det blir nog någon kortare variant med högre intensitet istället. Normalt sett så kör jag ju följande upplägg inför tävling:
Tömningspass
Vilodag
Väckningspass
Tävling
Men denna vecka blir nog lite annorlunda, kan ju funka det med. Även om jag tycker att Lidingöloppet MTB är en väldigt rolig tävling som också är viktig för mig, så är inte resultatet prio ett denna vecka. Mitt fokus för resultat börjar nästa vecka då Långloppscupen drar igång med Billingeracet. Jag tänker dock givetvis göra mitt allra bästa för att nå så långt fram som möjligt på lördag, det ska bli så himla kul!

Idag ska jag tvätta några cyklar också, dels den jag ska tävla på men jag ska också tvätta Lindas hoj som står här. Dessutom så ska min vintercykel tvättas och göras i ordning för nu är vintern slut och imorgon ska den skickas iväg.

Jag har dessutom en massa annat som ska göras idag, det är helt enkelt bara att kavla upp ärmarna och sätta fart!

1 kommentar: